среда, 30. септембар 2015.

Farmona, Schwarzkopf, Avon i Nivea


Hello! :-)

Na ovakvo oblačno i kišovito vreme, pravo uživanje mi je da kući uz toplu kaficu kuckam ovde tekstove.


Schwarzkopf Schauma šampon za kosu sadrži šea puter i ekstrakt kokosa, piše da je za oštećenu i suvu kosu, ali ja ga preporučujem svakom tipu kose. Sadrži proteine. Pakovanje sadrži 250ml a cena je oko 400-500 dinara. Što se tiče mog iskustva, okej je, ali mi se čini da mi se koža malo peruta od njega, mada posle pranja deluje svilenkasto što meni i treba , jer mi je kosa delimično suva i oštećena od blajhanja, farbanja, peglanja itd. (-.-)






Sledeća je maska za lice iz Avon kolekcije Planet Spa. Sadrži maslinovo ulje, bočica je od 75ml, a cena je oko 300-400 dinara. U principu je i nije tako loša, osvežava kožu, ne iritira je, ali mislim da ne pruža sve potrebne nutrijente za kožu. Okej je da se nanese jednom nedeljno i to ako imate normalnu ph vrednost kože ili malo suviju. Dala bih joj srednju ocenu, miris je prijatan, osvežava, ali mislim da ne pruža dovoljnu hidrataciju.






Farmona Tutti frutti piling za telo sa višnjom i ribizlom je jedan od retkih koji me je baš oduševio. Bočica sadrži 120ml i cena je oko 150 dinara, piling je crvene boje i sadrži divne granulice koje skidaju slojeve mrtvih ćelija i koža postaje glatka, meka  i ima predivan miris. Nisu potrebne ogromne količine za nanošenje. Preporučujem svakako. Kolekcija sadrži i piling sa mirisom kupine&maline i dinja&lubenica, ali se meni ovaj sa višnjom najviše svideo.




Sledeće je takođe Farmona pakovanje za kosu Bamboo & oil maska za suvu kosu, dolazi u pakovanju od 300ml a cena je oko 400 dinara, što je zaista malo u odnosu na to koliko je kvalitetna. Koristim je tek nedelju-dve, ali već je vidljiv efekat, kosa je svilenkastija, sjajnija. Piše da hidrira, regeneriše, jača oštećenu kosu. Sadrži keratin (koji je osnovni sastojak kose) tako da je odlična za sve sa oštećenom i tankom kosom. Planiram da isprobam i Kallos Keratin pakovanje za kosu, pa ću u sledećim postovima pisati koje pakovanje je bolje.





Nivea mleko za telo nije ostavilo neki jak utisak na mene, mleko je previše gusto, teško, sadrži previše parfema  i alkohola i jedva se razmazuje. Pakovanje sadrži 250ml a cena je oko 450 dinara. Kao i većina Niveinih proizvoda-ima lep i prijatan bademast miris, ali mi se tekstura i gustina ne svidjaju, imam osećaj kao da mi koža ne diše, pa mi se zato ne sviđa ovo Niveino mleko.

To bi bilo sve za danas, see ya! <3 :-)
xx

Нема коментара:

Постави коментар