понедељак, 28. септембар 2015.

Ponešto od Avona, Max factora.. i moj prvi post! :-)



   Pozdrav!
Ove nedelje izdvajam par stvarčica kojima sam posvetila pažnju.

Prvo, radi se o  Avon care rich moisture body losionu, dolazi u pakovanju od 750ml.



Losion je delimično redak, prijatnog mirisa, može se koristiti za lice, ruke i telo, mada premda imam osetljivu kožu, mom licu ne prija jer sadrži alkohol. Okej je ako vam treba neka lagana kremica za ruke ili telo, koža ga brzo upija, ali već posle par minuta kao da i ništa niste stavili. Iskreno meni se ne svidja ali ako imate normalnu (a ne suvu kožu kao ja) nije loša. Pakovanje od 750ml je oko 350din na akciji, a puna cena je oko 500-600 dinara. Sve u svemu, ne bih je kupila ponovo, jer mislim da ne pruža dovoljnu negu mojoj koži.






Druga stvarčica o kojoj ću da pišem je Avon piling za telo iz kolekcije Planet spa.
Radi se o Planet Spa Amazonian Treasures pilingu za telo, vrlo prijatnog i slatkog mirisa, kremaste teksture sa granulicama akai bobica koje sadrže vitamine C, A i E i deluje vrlo osvežavajuće. Pakovanje sadrži 200ml i cena mu je oko 500 dinara na akciji, i oko 700 je regularna cena.  






Fino skida slojeve mrtvih ćelija sa kože, i ostavlja divan miris. Sasvim fin piling koji se koristi jednom nedeljno, a i ne troši se brzo, dovoljne su i male količine za nanošenje da bi se postigao efekat, tako da ga preporučujem.

Ovde je slika sastojaka:


Sledeći je Max Faxtor bronzer kojim sam, blago rečeno, oduševljenja.
Tekstura je odlična, ima sljokica u sebi (čiji sam veliki fan), prah se ne raspada prilikom korišćenja i dugo traje, oko 5-6 sati. Boja je divna i savršeno izgleda na (mojoj) koži, odnosno licu. Ja sam ga u lily-ju paltila oko 1400din i mogu da kažem- vredi svaku paru. Premda ne koristim često bronzere, ovaj deluje veoma prirodno iako je pomalo svetlucav. Sve preporuke. 







I na kraju, iako sam ga kupila pre oko mesec dana (možda i više), moram da napišem iskustvo sa avon advance techniques moroccan argan uljem za kosu. Dobra je verzija sintetičkog ulja za kosu koji kombinuje ulje i efekat silikona, s obzirom da imam suve krajeve, ovaj preparat mi je veoma pomogao jer kosa momentalno deluje 99% bolje, i lepo miriše. Da se sutra ne bi probudila sa masnom kosom stavljam ga samo na krajeve odnosno vrhove kose, i veoma sam zadovoljna. Pakovanje sadrži 30ml a cena je koliko se sećam oko 400 dinara, ali s obzirom da traje mesecima, ispaltise. Sve pohvale i za ovaj proizvod.



Pa, ovo je bio moj prvi post, nadam se da vam se svideo. Do daljnjeg, pozdrav! :-)

Нема коментара:

Постави коментар